Fizjoterapia stomatologiczna

Rehabilitacja stomatologiczna opiera się przede wszystkim na pracy w obrębie stawów skroniowo- żuchwowych, jak również w obrębie jamy ustnej, twarzoczaszki, szyi i barków.

Poprzez zastosowanie odpowiednich technik i form usprawniania w naszym Gabinecie, dążymy do przywrócenia balansu mięśniowego oraz stabilizacji w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych, korekty funkcjonowania dysków stawowych,
nauce prawidłowych wzorców ruchowych, a przede wszystkim poprawy jakości życia przez zniwelowanie objawów bólowych.

Wspomagamy leczenie w ortodoncji, leczenie dentystyczne, a także przygotowanie do leczenia chirurgicznego, gdzie pacjent narażony jest na przeciążenia i zmęczenie mięśni przez długotrwałe otwarcie ust, np podczas implantacji zębów.

Nierzadko problemy okolicy twarzoczaszki są objawem wtórnym, na powstałe wcześniej zmiany w obrębie kręgosłupa, miednicy czy nawet stóp. W gabinecie Smile staramy się patrzeć na Pacjenta holistycznie, aby nie przeoczyć istotnych problemów całego ciała.
Dlatego często sięgamy po terapie oddechowe, ćwiczenia stabilizujące tułów, relaksację czy zwiększenie zakresu ruchu w innych segmentach ciała, co przynosi realne korzyści na pierwotny problem, z którym Pacjent zgłasza się do nas.

Nasze usługi oferujemy przede wszystkim osobom, skarżącym się na:

*ból przy otwieraniu/ zamykaniu ust
*bruksizm
*ścieranie się zębów
*trzaskanie i przeskakiwanie żuchwy
*zgrzytanie i zaciskanie zębów
*problemy z zatokami
*problemy z żuciem
*problemy z przełykaniem
*szumy uszne
*zawroty i bóle głowy
*bóle w odc szyjnym, barkowym